Pogotowie Kartowe | Jak działamy?

Jak działamy?


Najczęściej zadawane pytania:

Kiedy pracujecie?

Zawsze. Centrala Kart Kredytowych czynna jest 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.

Jakie rodzaje kart obsługujecie?

Wszystkie rodzaje kart płatniczych, takie jak: karty kredytowe, karty debetowe, karty bankomatowe, karty przedpłacone, karty wypukłe i płaskie itd.

Czy obsługujecie karty wydane przez wszystkie banki?

Obsługujemy karty wydane przez wszystkie banki działające na terenie Polski:

A co w przypadku utraty karty wydanej przez bank zagraniczny?

Umożliwiamy połączenie z najważniejszymi organizacjami płatniczymi : VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS, DINERS CLUB. Tam można dokonać zablokowania karty wydanej przez dowolny bank na świecie.

Jak działa POGOTOWIE KARTOWE?

Dzwonisz pod numer 703 703 303 i słyszysz automatyczną zapowiedź. Następnie automat wymienia nazwy poszczególnych banków-wydawców kart. Jeżeli usłyszysz nazwę Twojego banku, to wybierasz odpowiednią cyfrę i automatycznie zostaniesz połączony z wybranym bankiem lub podmiotem, który w imieniu banku dokonuje zablokowania karty. Dopiero tam pracownik banku identyfikuje Ciebie poprzez szereg pytań i dokonuje zablokowania karty na Twoje zlecenie. POGOTOWIE KARTOWE nie blokuje kart płatniczych, tylko łączy z bankiem - wydawcą karty.

Co dzieje się jak zgubię kilka kart?

Trzeba kilka razy zadzwonić do POGOTOWIA KARTOWEGO i kolejno wybierać połączenie z każdym bankiem po kolei, gdyż po połączeniu z pierwszym bankiem rozmowa jest automatycznie zakończona.

A karty partnerskie czyli z hipermarketów, stacji benzynowych, portali internetowych?

Obsługujemy wszystkie rodzaje kart partnerskich, które służą do dokonywania płatności oraz wypłaty pieniędzy z bankomatów i wymagają zastrzeżenia na wypadek utraty. Musisz znać nazwę banku, który wydał Twoją kartę partnerską. Skorzystaj z naszej wyszukiwarki.

Jaki jest koszt połączenia z numerem 703 703 303 ?

Koszt połączenia wynosi 4zł netto / 4,92zł brutto za minutę połączenia.

Czym różni się zablokowanie od zastrzeżenia karty?

To dokładnie to samo. Oznacza, że karta zostaje na stałe unieważniona. Już nikt nigdy nie użyje tej karty płatniczej, również Ty. Zastrzeżenia karty może dokonać tylko bank-wydawca karty lub podmiot upoważniony przez ten bank np. First Data Polska lub inny. Wiele banków ma wspólne centra całodobowe.